اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری یکشنبه ۱۳ آبان ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۸ در البرز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری یکشنبه ۱۳ آبان ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان البرز را در روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کودک ۳ ساله نظرآبادی از دام سارقان نجات یافت

فرمانده انتظامی نظرآباداز نجات جان یک کودک سه ساله در دام سارقان خودرو خبر داد.

 سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ؛ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: در پی مخابره خبری مبنی بر یک فقره سرقت خودرو ریو در محدوده شهرستان ساوجبلاغ و ربودن کودکی ۳ ساله که در داخل خودرو بود ،تیمی مجرب از مأموران کلانتری مرکزی شهرستان نظرآباد بلافاصله وارد عمل شده و تمامی محور‌های ورودی و خروجی شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ را تحت کنترل و نظارت خود درآوردند.

او  افزود: جستجو برای کشف خودرو سرقتی ادامه داشت که ماموران گشت کلانتری در نزدیکی روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ به دختر ۳ ساله‌ای با مشخصات کودک ربوده شده برخورد کردند که در کنار جاده در حالی که گریه می‌کرد رها شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از تماس با والدین کودک و اطمینان از این که وی همان کودک ربوده شده داخل خودرو است، به ماموریت خود ادامه داده و در نهایت خودرو سرقتی را که به سمت شهرستان نظرآباد در حال حرکت بود شناسایی و موفق به توقف خودرو و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی نظرآباد گفت : متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که در حین تردد متوجه یک دستگاه خودرو ریو روشن که مقابل یک فروشگاه توقف کرده بود می‌شود که ناگهان وسوسه می‌شود که خودرو را سرقت کند، اما پس از سرقت متوجه کودکی می‌شود که در صندلی عقب خودرو خوابیده است، بنابراین از ترس این که شناسایی نشود به سرعت از آن جا دور شده و در حوالی روستای هیو کودک را رها کرده و به مسیرش ادامه می‌دهد.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: سارق که دارای چندین فقره سوابق کیفری است، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم احتمالی همراه با پرونده مقدماتی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با بیان این که پدر این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و خودرو را به صورت روشن رها کرده بودافزود:کودک، فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرد، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت موارد پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم نکنند.

او در پایان با توصیه رعایت نکات امنیتی به والدین گفت  : هیچ گاه کودک خردسال خود را در خودرو تنها نگذارند و هنگام ترک خودرو حتی برای لحظه‌ای آن را خاموش و قفل کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند.

انتهای پیام/و

نجات جان کودک نظرآبادی از سارقان خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.