معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرزخبرداد؛

برگزاری دوره های آموزش تخصصی برای ۷۰۰ نفردر البرز

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز، ازتحت پوشش قرار گرفتن 700نفر از اقشار تاثیرگزار در زمینه آموزش تخصصی دراین استان خبر داد.

برگزاری دوره های آموزش تخصصی برای ۷۰۰ نفردر البرزحجت الاسلام معینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: ۷۰۰ نفر از اقشار تأثیرگذار استان البرز به هدف توسعه و ترویج آموزه‌های دینی در بین آحاد جامعه تحت پوشش آموزش‌های تخصصی قرار می‌گیرند.

او افزود: برگزاری این دوره‌ها از آغاز دهه ربیع الاول مصادف با آغاز امامت حضرت امام مهدی (عج) در سطح استان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام معینی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعناوین ارتقاء سطح سواد رسانه ای، آسیب شناسی حوزه مداحی، تربیت وخانواده درعصر رسانه، ارتقاء سطح آگاهی اقشارتاثیرگزار فرهنگی، هیئات مذهبی، مداحان، مسئولین تشکل‌های مذهبی، بانوان فرهیخته، مبلغین و مبلغات و روحانیون مستقر خاطر نشان کرد.

معاون فرهنگی تبلغیات اسلامی البرز، برگزاری این دوره‌های آموزشی را در در آگاهی بخشی به اقشار تأثیر گذار در زمینه رشد و توسعه آموزه‌ها و شعائر دینی را در جامعه مهم و اثرگذار برشمرد و افزود: با توجه به حضور روحانیون مستقر در مناطق شهری و روستایی تلاش می‌کنیم تا این دوره‌های آموزشی را در سطح استان با توجه به نیاز اقشار تأثیر گذار توسعه دهیم.

انتهای پیام/ج.و

توسعه دوره های آموزشی دینی در البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.