فرماندار مشگین شهر گفت: پروژه‌های گردشگری نقش محوری در توسعه اقتصادی این شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار مشگین شهر امروز در بازدید از پروژه های در دست اجرا گفت: احداث ده پروژه مهم گردشگری در سال جاری آغاز شده و پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند.

او با بیان اینکه این پروژه ها نقش محوری در توسعه گردشگری شهرستان مشگین شهر دارند، افزود:این پروژه ها مشکلات اقامتی و سایر خدمات گردشگری را رفع و خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران را به همراه خواهد داشت.

صمدی گفت: اولین مجتمع فرهنگی، آبدرمانی و گردشگری استان به شکل آلاچیق و نماد عشایرشاهسون نیز در شهرستان مشگین شهر احداث می شود

فرماندار شهرستان مشگین شهر از اختصاص ۳۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی دراین پروژه خبرداد و افزود: این پروژه در ۶طبقه و به شکل آلاچیق عشایری به همراه بخش های دیگر از جمله رصدخانه، موزه و نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی عشایر احداث می گردد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: پروژه های گردشگری ملک سویی موئیل،  طرح برگزیده استارتاپ گردشگری اوبا منطقه نمونه گردشگری ایلاندو، لوتوس وله زیر،  مجتمع اقامتی و آبدرمانی آغبلاغ، آدرلند جبدرق،  هتل آپارتمان سارای آغبلاغ،  واحد اقامتی و پذیرایی لاهرود،  اقامتگاه کوهستانی، تله سیژ و پیست اسکی شابیل،  قوتورسویی شابیل،  هتل پنج ستاره از مهمترین پروژه های در دست اجرا است.

ایمانعلی ایمانی افزود: توسعه این شهرستان در سایه پروژه های در دست اجرا تسریع می شود و امید می رود با حمایت مسئولان بهره برداری از پروژه ها در زمان مقرر محقق شود.

انتهای پیام/ع

احداث اولین مجتمع فرهنگی، آبدرمانی و گردشگری استان در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.