رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از احداث مرکز اقامتی در مسیر گردشگری لاهرود شهرستان مشگین شهر واقع در مرکز استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در بازدید از این پروژه گفت: این واحد اقامتی و پذیرایی به سبک معماری سنتی و به شکل کاروانسرا احداث می شود.

او با بیان اینکه این واحد اقامتی توسط بخش خصوصی احداث می شود، ادامه داد: کل مساحت این پروژه 6 هزار متر مربع و میزان ساخت و ساز 1500 متر مربع است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر متذکر شد: در این مجموعه 20 واحد اقامتی به شکل کاروان سرا و 8 آلاچیق، رستوران، سوپر مارکت،پیست اسب و شترسواری احداث می شود و پذیرایی در آن به شکل سنتی خواهد بود.

او به سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی بخش خصوصی در اجرای این مرکز اقامتی اشاره کرد و گفت: این مجموعه 11 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

او با تاکید به اینکه این واحد اقامتی در منطقه گردشگری شیروان دره سی، شابیل و قوتورسویی در دامنه کوه سبلان احداث می شود، افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکلات اقامت مسافران کاهش خواهد یافت.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: در ماه های اخیر مشگین شهر به یکی از مقاصد اصلی سفر به ویژه برای طبیعت گردان تبدیل شده است و تقویت تاسیسات اقامتی در افزایش ماندگاری مسافران موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای مرکز اقامتی در مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.