مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور گفت: واحد بسته بندی عسل شهرستان کنگاور در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.

واحد بسته بندی عسل با تامین اعتبار تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهرا انصاری مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور  با بیان اینکه  واحد صنعتی بسته بندی عسل در روستای حسن آباد  کنگاور است گفت:این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ثابت ۸۰۰۰ میلیون ریال با هدف تولیدی بالغ بر ظرفیت ۵۵۱ تن در سال در حال اجرا و راه اندازی است.

او با بیان اینکه این واحد ظرفیت اشتغال ۸ نفر را دارد گفت: محصولات تولیدی این واحد صنعتی در آینده بسته بندی عسل، موم زنبور عسل، بره موم و ژله رویال و گرده گل هستند.

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور بیان کرد: درصد پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۶۰ درصد است و در صورت تامین تسهیلات مورد نیاز این واحد تا چند ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

او افزود: شهرستان کنگاور دارای استعداد خوبی در بخش کشاورزی است و بخش صنایع تبدیلی در کشاورزی خالی است که با توسعه آن می توان اشتغالزایی خوبی ایجاد کرد.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی واحد صنعتی بسته بندی عسل در کنگاور

برچسب ها: کشاورزان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.