مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : به منظور جلوگیری از خام فروشی، افزایش ظرفیت فرآوری در استان و ایجاد اشتغال پایدار برنامه توسعه واحد‌های موجود و ایجاد واحد‌های جدید در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کریمی مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۳۳۸ واحد تولیدی در زیر بخش صنایع تبدیلی با ظرفیتی حدود ۴.۵ میلیون تن در استان وجود دارد که در زیر بخش‌های مختلف زراعی، دامی، باغی، شیلاتی فعالیت دارند.

او گفت : بیشترین تعداد واحد صنایع تبدیلی مربوط به تولید محصولات زیر بخش صنایع زراعی می‌باشد.

کریمی افزود: اشتغال این واحد‌ها بیش از ۴۵۰۰ نفر می‌باشد.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل استان در حوزه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی گفت: در کلیه زیر بخش‌های کشاورزی برنامه توسعه و ایجاد واحد‌های جدید مدنظر است.

او گفت: کمترین صنایع تبدیلی استان مربوط به حوزه باغی و شیلاتی بوده که در برنامه توسعه آتی صنایع تبدیلی این بخش‌ها در دستورکار خواهد بود.

کریمی با بیان اینکه هم اکنون چند منابع اعتباری مختلف جهت پرداخت تسهیلات در استان وجود دارد گفت: این منابع اعتباری جوابگو نیاز کل تسهیلات درخواستی این بخش نیست که با پیگیری‌های انجام شده طی هفته‌های آینده تسهیلات از محل اعتباری برای این بخش اختصاص خواهیم داد .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت ۳۳۸ واحد تولیدی در زیر بخش صنایع تبدیلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.