مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : با تصمیم سازمان جهاد کشاورزی نرخ فروش گوشت مرغ به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت مرغ گفت : برخی به دنبال سودجویی از وضعیت بودند، اما با نظارت‌های صورت گرفته در حال حاضر بازار مرغ اندکی به آرامش رسیده است.

او گفت : به جای نرخ قبلی با مبلغ ۱۲،۹۰۰ تومان که ظاهرا برای مرغ داری‌ها صرفه اقتصادی نداشته با تصمیم سازمان جهاد کشاورزی نرخ فروش مرغ به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه عرضه بیش از قیمت تعیین شده تخلف است، افزود: به طور جدی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

این مسئول گفت: هم اکنون برای تعدادی از مرغداری‌های متخلف پرونده تشکیل شده است و اقدامات قانونی در این راستا در دستور کار قرار دارد.

جودکی گفت: به منظور برخورد با افراد متخلف و کنترل بازار همچنان بازرسی از واحد‌های عرضه مرغ و کشتارگاه‌ها در دستور کار بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

 نرخ فروش گوشت مرغ اعلام شد

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.