رئیس صنعت معدن و تجارت اسلام آباد غرب گفت : در راستای طرح تنظیم بازار و بهرمندی اقشار کم درآمد قند به تفکیک بین بخشداری‌ها و دهیاری‌ها مرکزی و حمیل جهت روستائیان و اتحادیه خواروبار فروشان شهرستان تقسیم و با نظارت در حال جذب و توزیع می‌باشد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حاصلی رئیس صنعت معدن و تجارت اسلام آباد غرب گفت : در راستای طرح تنظیم بازار و بهرمندی اقشار کم درآمد این شهرستان و روستا‌های بخش مرکزی و بخش حمیل امروز مقدار ۸۸ تن قند شکسته بسته بندی شده ۵ کیلوگرمی با قیمت ۲۶۰۰۰ تومان به تفکیک بین بخشداری‌ها و دهیاری‌ها مرکزی و حمیل جهت روستائیان عزیز و اتحادیه خواروبار فروشان شهرستان تقسیم و با نظارت در حال جذب و توزیع می‌باشد .

وی گفت : همچنین از مجموع ۴۳۶۳ کیلوگرم مرغ ۱۵۱۱ کیلوگرم بصورت عرضه مستقیم با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب به ازائ هر کیلوگرم ۱۲۶۰۰ تومان با نظارت مستقیم بازرسان واحد بازرسی این اداره بین مردم شهرستان بفروش رسید.

حاصلی افزود : مقدار ۲۸۵۲ کیلوگرم نیز با قیمت مصوب ۱۲۹۰۰ تومان برای مصرف کننده در اختیار عاملین فروش در سطح شهرستان قرار گرفت.

حاصلی تاکید کرد : هر گونه دریافت بیشتر از قیمت‌های فوق توسط عاملین وفروشندگان گران‌فروشی محسوب و با متخلفین برابر قوانین تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد و از عموم مردم شهرستان تقاضا مندیم هرنوع گزارشی دال بر گران‌فروشی. کم فروشی. تقلب. احتکار و سایر تخلفات رابه شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهید .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع مقدار ۸۸ تن قند شکسته بسته بندی

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.