مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: شهرک صنعتی مرزی کرمانشاه پتانسیل خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد.

شهرک صنعتی مرزی آماده سرمایه گذارانبه گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بیژن کردستانی با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه و توسعه آن‌ها در سال‌های پس از انقلاب، اظهار کرد: قبل از انقلاب کرمانشاه صاحب یکی از چهار شهرک تاسیس شده در کشور بود، اما هم اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی در استان داریم.

وی افزود: این شهرک‌ها و نواحی صنعتی از نقطه صفر مرزی استان با عراق تا سایر نقاط پراکنده هستند.

به گفته کردستانی زمینی که در اختیار این ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی حدود ۲۴۰۰ هکتار است.

به گفته این مسئول، هم اکنون دو شهرک صنعتی بخش خصوصی نیز در استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰۰ قرارداد در این۲۱ شهرک و نواحی صنعتی منعقد شده، افزود: ۵۰۰ واحد نیز به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با به بهره‌برداری رسیدن سایر واحدها، شاهد اشتغال و رونق اقتصادی بیشتری در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

کردستانی اشاره‌ای هم به شهرک صنعتی در دست احداث مرزی با کشور عراق داشت وافزود: این شهرک تاثیر بسزایی در توسعه صادرات و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زیرساخت‌های بسیار خوبی دارند، گفت: در روز صنعت و معدن امسال، شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه از بین هزار شهرک صنعتی دیگر کشور رتبه اول را کسب کرد و شهرک برتر شد.

انتهای  پیام/ز



 

دو شهرک صنعتی بخش خصوصی  در استان در حال احداث است

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.