مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: توسعه اقتصادی استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

اوقاف دستگاه کمک رسان  در عرصه تولید و اشتغالبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی ظهر امروز یکشنبه در همایش یاوران وقف که در امامزاده ابراهیم طاق بستان کرمانشاه برگزار شد با اشاره به کارکرد‌های مختلف وقف در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی  اظهار داشت: در شرایط کنونی سازمان اوقاف از حالت یک دستگاه فرهنگی محض و خدمات رسان خارج شده و به عنوان یک دستگاه کمک رسان به عرصه تولید و اشتغال و نابسامانی‌ها تغییر مسیر داده است.

او گفت: سال‌ها مقام معظم رهبری در بحث شبیخون فرهنگی، هجمه فرهنگی و مسائل مختلف فرهنگی مسئولین را رهنمون می‌کرد، اما چند صباحی است با حفظ آماده باش فرهنگی ما را به سمت مسائل اقتصادی سوق می‌دهند.

او  تاکید کرد: امروز عرصه اقتصادی جولانگاه اوقاف است و توسعه اقتصادی کشور و استان کرمانشاه در سرلوحه کار‌های سازمان اوقاف قرار دارد.

حجت الاسلام صالحی به خدمات ارائه شده توسط اوقاف در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: در بحث اربعین با استقرار موکب‌هایی از امام زاده باقر بیستون تا منذریه عراق به طور شبانه روز به زوار خدمات رسانی شد.

او همچنین گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد و در طول سال نیز با کمک یاوران وقف در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، خدمت رسانی به بیماران، حوزه علمیه و ... اقدامات بی نظیری انجام می‌دهند.

انتهای  پیام/ز

 

۷ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد

برچسب ها: فرهنگیان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.