معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اردبیل به بیت المال اعاده شده است.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در هفت ماهه نخست امسال در اثر اقدامات اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال ۲ هزار و ۴۲ هکتار ازاراضی ملی منابع طبیعی استان اردبیل به بیت المال اعاده شده است.

او بیان کرد: ارزش این اراضی ۱۷۶ میلیارد ریال می‌باشد که در این مدت ۲ هزار و ۷۵۱ مورد اقدامات پیشگیرانه از تخریب و تصرف این اراضی ملی انجام شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: در این مدت با ۷۵۳ متهم برخورد شده است و با ۲۷۰ مورد قلع و قمع بنا‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز که در اراضی ملی، بستر و حریم رودخانه‌ها و در حریم جاده‌ها انجام شده است.

خدادادی همچنین گفت: در این جلسه بحث موقوفات مطرح شده که با حمایت شورای حفظ حقوق بیت المال در بسیاری از موارد موقوفات احیا شده است و مواردی هم که قبلا مورد توجه قرار نگرفته بود با توجه به اینکه موقوفات درآمدشان صرف فقرا و نیازمندان می‌شود مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

برخورد با ۷۵۳ متهم در استان اردبیل

برچسب ها: اراضی ملی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.