دعوت ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی

تیرانداز گیلانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، باب الله زارع، رئیس هیات تیراندازی استان گیلان گفت: تیم ملی تیراندازی ایران عازم دوحه قطر شد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد که سجاد پورحسینی نیز از گیلان به همراه این تیم عازم این مسابقات شد.

او افزود: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور برترین ورزشکاران این رشته از کشور‌های این قاره و در رشته‌های مختلف در دوحه قطر برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در سه بخش تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

رئیس هیات تیراندازی استان گیلان برگزاری این رقابت‌ها را مهم دانست و گفت: مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بشمار می‌رود بابت این و همه ورزشکاران برتر این رشته از قاره آسیا حضور خواهند یافت تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

زارع افزود: سجاد پورحسینی ملی پوش شایسته گیلانی در رشته تپانچه در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت و امیدواریم که این ورشکار بتواند در نهایت مقام ارزنده‌ای را کسب و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تصاحب کند.

او گفت: این ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی در رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) ۲۰۱۹ که در ایتالیا برگزار شده بود، موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود.

رئیس هیات تیراندازی استان گیلان در پایان تصریح کرد: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا تا روز ۲۲ آبان ماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دوحه قطر برگزار می‌شود که در نهایت ۲۸ سهمیه بازی‌های المپیک بین برترین ورزشکاران این دوره توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تلاش نماینده گیلان برای کسب سهمیه المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.