در هفته پدافند غیرعامل از نخستین خودروی تجهیز شده cbrn استان زنجان رونمایی شد.

رونمایی از نخستین خودروی تجهیز شده cbrn استان زنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، این خودروی تجهیز شده در تهدیدات شیمیایی، بیولوژیک، رادیولوژیک وهسته‌ای کاربرد دارد. 

برای تجهیز این خودرو بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار زنجان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان هم با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک کار بین رشته‌ای است گفت: همه تحقیقات اسنادی که در حوزه پدافند غیرعمل، امایش سرزمین باید دارای خروجی شاخص‌مند و قابل سنجش باشد.

حقیقی با تاکید بر عملیاتی کردن مطالعات زیر ساختی سند پدافند غیرعامل استان گفت: این اسناد باید کاربردی و عملیاتی‌تر باشد به نحوی که معنای هماهنگی وانسجام را بدهد.

او دستور داد سند تکمیل شده پدافند غیرعامل استان ظرف مدت ۲ هفته پس از بررسی مدیران کل ادارات و اعمال اصلاحات جزئی تکمیل گردد.

معاون طرح ریزی ونظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی، کشورمان در معرض تهدید‌های بیشماری قرارگرفته است پدافند غیرعامل را یک ضرورت دانست.

مینوئیان افزود: کار تدوین سند پدافند غیر عامل در ۳۱ استان کشور آغاز شده است و زنجان جز استان‌های نخست در تدوین این سند در کشور است.
 
 
انتهای ییام/ر

زنجان جز استان‌های نخست در تدوین سند پدافند غیر عامل در کشور است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.