مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) گفت: به همت اعضا هیات نورالرضا(ع) تاکنون ۴۰ مسکن برای خانواده‌های کپرنشین در جنوب کرمان ساخته ، ۳ مدرسه و ۲ مسجد نیز تاکنون بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود مدینه‌نگاه، مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) کرمان گفت: این هیأت از سال ۹۲ گروه جهادی خود را برای خدمت‌رسانی در منطقه محرومی در ۸۰ کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی راه‌اندازی کرد که مردم این مناطق فوق‌العاده محروم و ۶۰ درصد آن‌ها کپرنشین هستند.

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) کرمان گفت: این هیات در قالب فعالیت‌های جهادی خود مدرسه‌ای در روستای نورآباد در جنوب استان کرمان ساخته است.

او بیان داشت: درطول سال گروه جهادی این هیأت که متشکل از ۸۰ نفر بچه هیأتی‌ها هستند و طی دو بازه زمانی ۱۵ روزه در این منطقه حاضر می‌شوند که تا کنون۴۰ خانه، ۳ مدرسه و ۲ مسجد در جنوب کرمان ساخته و بازسازی شده است.

مدینه‌نگاه با اشاره به ساخت مدرسه ۵ کلاسه آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان این روستا فاقد امکانات آموزشی بودند و در یک خانه تحصیل می‌کردند، این گروه جهادی از اواخر سال ۹۷ کلنگ احداث یک مدرسه ۵ کلاسه را برای آنان به زمین زد.

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) افزود: این روستا دارای ۸۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف است که در این مدرسه به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

او تصریح کرد: تمام هزینه‌های ساخت این مدرسه به همت هیأت نورالرضا (ع)، خیرین و مردم استان تأمین شده است و گروه جهادی مأمور ساخت مدرسه بوده است.

انتهای پیام/ی

ساخت مدرسه ای به همت خیران در جیرفت

برچسب ها: مسکن ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار