معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست اداره‌کل حوزه استانداری البرز توضیحاتی از عزل و نصب های عجیب در استانداری را ارائه کرد.

واکنش مسئولین ارشد استانداری به حواشی اخیر استاندار البرزاز آغاز تصدی عزیز‌الله شهبازی به‌عنوان استاندار البرز تا کنون بیست‌ویک مدیر استانداری عزل شده و یا استعفا داده‌اند که این موضوع به حاشیه‌ای برای استاندار البرز درکشور تبدیل شده و این‌درحالی است که گفته‌ می‌شود تنها پنج نفر از این مدیران توسط شخص شهبازی منصوب شده بوده‌اند و سایرین از مدیران استانداران ادوار قبل بوده‌اند.

عباس اسلامی سرپرست اداره‌کل حوزه استاندار البرز در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بااشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون عزل و نصب‌های استاندار البرز گفت: هرمسئولی که احساس کند با بعضی افراد کار ضعیف پیش می‌رود می‌تواند آن‌هارا جا به جا کند.

او افزود: نزدیک به یک‌سال از رفتن آقایانی که به آقای استاندار اتهاماتی وارد کرده‌اند، می‌گذرد چرا تا این لحظه حرفی نزد‌ه‌اند.

اسلامی با‌اشاره به اظهارات مدیرکل سابق سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری البرز  با اشاره به درخواست‌های غیرقانونی استاندار البرز گفت: مگر یک مدیرکل چه اختیاراتی دارد که استاندار آن‌را ندارد و از او خواسته که انجام دهد.

او افزود: اگر این اتهامات صحت دارد چرا در این مدت یک‌سال به وزارت کشور مراجعه نکره‌اند.

سرپرست اداره‌کل حوزه استاندار البرز با‌بیان این‌که وزارت کشور با‌این افراد برخورد خواهد کرد، گفت: وزارت کشور به‌شدت موارد مطروحه را دنبال می‌کند اگر آقایان بتوانند اتهاماتی را که وارد کرده‌اند اثبات کنند که ما باید پاسخ‌گو باشیم در غیر این‌صورت آقایان باید جواب پس بدهند‌.

عباس اسلامی باتوجه به ضرورت انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی البرز باتوجه به انتخابات پیش‌رو گفت: گزینه‌ معاونت سیاسی به وزارت کشور معرفی شده و تا پیش‌از آذرماه معارفه خواهد شد.

جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این‌که تنها پنج ‌تن از مدیران جا‌به‌جا شده از مدیران دوره تصدی استاندار فعلی بوده و الباقی مدیران ادوار قبلی بوده‌اند، گفت: عزل و نصب کاملا طبیعی بوده و از اختیار‌های قانونی استاندار است و هر مدیری حق دارد هرکه را که می‌تواند با آن کار کند در کنار خود حفظ کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به موارد مطرح شده توسط مدیران سابق استانداری گفت: اگر به هر دلیلی شرایط کاری‌مان عوض شد اذهان عمومی را مشوش و درگیر نکنیم و آقایانی که رفته‌اند اگر توانمندی بیشتری داشتند در سایر استان‌ها پست بالاتری می‌گرفتند‌.

او افزود: یکی از مسائلی که توسط آقای استاندار تأکید می‌شود عدم ورود مدیران به حاشیه است و همیشه تأکید کرده اند که با کارکردن خودتان را به مردم اثبات کنید.

شاهمرادی درپایان گفت: تعدادی از کارمندان استانداری هم ارتقا پیدا کرده‌ و کارشناسان مدیر و مدیران معاون شده‌اند.

انتهای پیام/د.خ

انتصاب معاون سیاسی البرز تا آذرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.