پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حفظ وحدت ملی در ورزش به ویژه فوتبال اهمیت فراوان دارد و تشویق‌ها باید جنبه ملی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران  اهمیت حفظ وحدت ملی در فوتبال ایران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد منافع ملی است و در فوتبال ایران این اصل باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که رقابت‌ها همیشه وجود دارد و نکته مهم آن است که این رقابت‌ها باید همچنان موجب حفظ وحدت و انسجام ملی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنچه مسلم است برای تماشاگران در شهر‌های مختلف هم منافع ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که همه مردم افتخار آفرینی زیر پرچم ایران را می پسندند و هرآنچه خارج از منافع ملی رخ دهد مورد قبول هیچ کس نیست.

محمود یاوری تصریح کرد: در ایران قومیت‌ها در کنار هم به خوبی و مسالمت آمیز زندگی می‌کنند و آنچه برای همه اهمیت دارد نام ایران است و همه باید برای حفظ وحدت و انسجام ملی همچون همیشه کوشا باشیم و عرصه فوتبال را همچون گذشته به عرصه وحدت و یکدلی تبدیل کنیم تا مردم از آن لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش جهان/ جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان/ امیدواری قعر جدولی‌ها به کسب اولین پیروزی


انتهای پیام/

عرصه فوتبال،عرصه همدلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار