پست ۲۰/ ۶۳ کیلو ولت سیار جدید اسالم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عظیم بلبل آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با حضور سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، طرح  پست سیار جدید اسالم با سطح ولتاژ ۲۰/ ۶۳ کیلوولت با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و با هدف تقویت ولتاژ منطقه اسالم و حومه و جلوگیری از بارگذاری بیش از حد پست‌های مجاور به بهره برداری رسید.

او افزود: طرح  پست ۲۰/ ۶۳ کیلوولت سیار جدید اسالم در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو با هدف جابه جایی تجهیزات برای بهره‌وری اقتصادی و با هدف افزایش ظرفیت، بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه و اصلاح افت ولتاژ به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: عملیات اجرایی این طرح از اردیبهشت ماه سال جاری در زمینی به مساحت هزار متر مربع در روستای قندی سرای شهرستان اسالم از سوی پیمانکاران بومی استان گیلان آغاز شد و در مدت ۴ ماه احداث شد.

بلبل آبادی افزود: این پست دارای یک فیدر ورودی، ۳ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت با سیستم کنترل سنتی است.

او تصریح کرد: این طرح با استفاده صد در صدی از تجهیزات ساخت داخل کشور اجرا شده است و با بهره برداری از این پست، ۱۵ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه فوق توزیع استان گیلان افزوده شد و همچنین با برق دار شدن این پست، مشکل افت ولتاژ برق منطقه در زمان پیک مصرف برق در تابستان، حداقل تا دو سال آینده رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح پست سیار جدید در اسالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.