استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار ایجاد شبکه‌های مؤثر در توزیع کالا‌ها شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار استان، با تأکید بر حقوق مصرف کنندگان، ایجاد شبکه‌های مؤثر در توزیع کالا‌ها و بازرسی محسوس و نامحسوس به ویژه بر کالا‌های اساسی را خواستار شد.

او افزود: چنانچه افرادی در نحوه توزیع و عرضه این کالا‌ها خللی ایجاد کنند، متولیان امر موظفند آن‌ها را شناسایی و برای برخورد به مراجع قضایی معرفی کنند.

عباسی با بیان اینکه میزان مصرف شکر در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد باید بررسی شود گفت: از این به بعد حواله‌ها بر اساس مصرف نرمال سه ماهه صادر و متناسب با ظرفیت تولید، شکر به تولیدکنندگان اختصاص یابد.

سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تهیه انبار‌های استاندارد برای ذخیره سازی نهاده‌های دامی، توزیع شش تن چای و ذخیره سازی یک هزار و ۲۰۰ تن میوه شب عید سه مصوبه مهم این نشست بود.

او افزود: برای تأمین لاستیک مینی بوس‌ها در استان مشکلی وجود ندارد؛ اما بخشی از این لاستیک (سایز ۱۶) برای مصرف درون شهری در نظر گرفته شد که هنوز توزیع نشده است.

رستمی اضافه کرد: اگر ظرف مدت یک ماه شهرداری نتواند لاستیک سایز ۱۶ را توزیع کند اداره کل حمل و نقل و پایانه لاستیک‌ها را برای مصارف برون شهری توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ف

برگزاری نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار