استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شکر به عنوان یکی از کالا‌های اساسی به اندازه نیاز و حتی بیشتر از نیاز استان در انبار‌ها ذخیره شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ در نشست ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه کالا‌های اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره شده است اظهار داشت: چنانچه افرادی در نحوه توزیع و عرضه این کالا‌ها خللی ایجاد کنند متولیان امر موظفند در کمترین زمان آن‌ها را شناسایی و برای برخورد به مراجع قضایی معرفی کنند.

او افزود: شکر به عنوان یکی از کالا‌های اساسی به اندازه نیاز و حتی بیشتر از نیاز استان در انبار‌ها ذخیره شده است، اما اینکه چرا به موقع توزیع و عرضه نمی‌شود به چندین عامل از جمله ناهماهنگی در سیستم عرضه و نظارت برمی‌گردد.

عباسی با تأکید بر خورد کردن حواله‌های توزیع شکر، تصریح کرد: باید در هر شهرستان‌ها توزیع شکر هدفمند شود و دست کم دو عامل برای توزیع تعیین شود.

او اضافه کرد: همچنین واحد‌ها و اتحادیه‌هایی که حواله شرکت دریافت می‌کنند باید حداکثر تا ۴۸ ساعت از زمان صدور حواله محموله خود را از انبار تحویل بگیرند در غیر این صورت سهمیه آن‌ها باطل و به اصناف و بخش‌های دیگر تعلق می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عاملانی که در این خصوص کوتاهی کنند و به موقع شکر را به بازار تزریق نکنند مسببان اخلال در بازار شناخته می‌شوند به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

عباسی همچنین در خصوص تصمیم گیری در خصوص تغییر قیمت مرغ در استان، اظهار داشت: با رعایت اسناد و مصوبات بالادستی قیمت فعلی در بازار ادامه می‌یابد و چنانچه به سبب افزایش تقاضا در هفته‌های آینده با کاهش عرضه مرغ و افزایش قیمت آن مواجه شدیم آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

او همچنین به گلایه‌های مردم در خصوص کیفیت نامطلوب نان در استان اشاره کرد و گفت: علاوه‌ بر اینکه کیفیت نامطلوب نان، گرانفروشی در این حوزه نیز نارضایتی مردم را در پی داشته که این موضوع می‌طلبد نظارت‌ها بر نحوه عرضه آرد و نان شدت بیشتری یابد.

عباسی خاطرنشان کرد: مقرر می‌شود تا کمیته‌ای برای پیگیری افزایش کیفیت نان و رفع مشکلات این حوزه تشکیل و نتایج آن بزودی اعلام شود.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار