معاون سلامت اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تعادل بخشی در بازار، خروج مرغ از استان چهارمحال و بختیاری ممنوع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین صالحی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با تصمیم کارگروه تنظیم بازار به منظور تعادل بخشی به عرضه و تقاضا در بازار، خروج مرغ از این استان ممنوع شد.

او اضافه کرد: خروج مرغ زنده و یا گوشت مرغ آماده طبخ از این استان به علت تأثیر گذاری مستقیم بر روی افزایش قیمت گوشت سفید ممنوع است و با همکاری نیروی انتظامی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

صالحی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر قیمت مرغ در استان در نوسان بوده است ادامه داد: خروج بی‌رویه مرغ زنده از این استان سبب بالا رفتن قیمت این ماده پروتئینی پر مصرف شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نظارت مستمر و روزانه بر کشتارگاه ها و مرغدای های استان افزود: با ابلاغ کتبی این اداره ، حمل و نقل و عرضه گوشت مرغ بدون نظارت و مجوز ماموران دامپزشکی در سطح استان جلوگیری می‌شود.

صالحی تاکید کرد: از اوایل سال جاری تاکنون، با دستور دادستان خروج هر گونه دام از استان بدون مجوز و هماهنگی سازمان دامپزشکی ممنوع است.

انتهای پیام/خ

خروج هر گونه دام از چهارمحال و بختیاری بدون مجوز ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار