مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال ۶ نقطه پرحادثه در جاده‌های استان رفع و حذف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال برای تهیه و نصب گارد ریل، ۵۳۰ میلیون ریال و برای تعمیر گارد ریل، ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بدیعی مقدم افزود: در این مدت، سه هزار و ۵۰۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها از جمله علائم اخطاری، انتظامی، مسیر نما تهیه و تصب شده که بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

او اظهار داشت: هزار کیلومتر خط کشی سرد در راه‌های اصلی و شریانی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است و ۲۱۰ عدد بنر با مضامین شعار‌های ایمنی جاده‌ای تهیه ودرمحور‌های اصلی استان نصب شده است.

بدیعی مقدم تهیه و نصب ۵۴۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی، اجرای ۳۰۰ مترمربع خط نوشته و هاشور، ایمن سازی سرگارد ریل و دماغه‌ها و نصب ناحیه انتقالی پل‌ها به تعداد ۶۰۰ مورد را از دیگر اقدامات انجام شده  عنوان کرد.

بدیعی مقدم اظهار داشت: ارتقای عملکرد و حفظ سیستم روشنایی در ۲ کیلومتر راه، ۲ دستگاه تونل، ونصب ۸۵ عدد چراغ‌های آذرخشی و چشمک زن جاده‌ای و ایمن سازی ۳۴ کیلومتر شیب شیروانی حاشیه راه ازدیگر اقدامات انجام شده برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای در استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال ۷۴ مورد اقدام برای حفظ حریم راه، رفع تصرفات غیرمجاز و تصادفات در جاده‌های خراسان شمالی انجام شده است.

انتهای پیام/د

حذف ۶ نقطه پرحادثه در جاده‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.