​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در هفت ماهه امسال، تردد ۵ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۱۸۰ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اصغر بدیعی مقدم ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت، ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۳۳ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

بدیعی مقدم افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، حدود ۸۹.۷ درصد از خودرو‌های عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین تردد‌ها به ترتیب درمحور‌های شیروان – بجنورد و بالعکس و مسیر بجنورد – اسفراین وبالعکس ثبت شده است و کمترین تردد در محور‌های جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

او گفت: محور میامی- گرمه و بالعکس و نیز مسیر جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل) بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۱۹ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/د

در ۷ ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیون خودرو وارد خراسان شمالی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.