معرفی نفرات برتر دو صحرانوردی استان مرکزی

مسابقه دو صحرانوردی انتخابی استان مرکزی با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان مرکزی  با معرفی برترین‌های ۳ رده سنی به میزبانی شهرستان فراهان پایان یافت و در مراسمی از نفرات برتر تجلیل شد.

معرفی نفرات برتر دو و میدانی استان مرکزی

دراین مسابقات رده سنی نوجوانان با مسافت ۶ کیلومتر علیرضا مدحی از فراهان به مقام قهرمانی دست یافت و علی رحیمی و پرهام صالحی هر دو از اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان با مسافت ۸ کیلومتر حسین عسگری از شازند به مقام قهرمانی دست یافت و فرشید افروغ و امیرحسین محمدی به ترتیب دوم و سوم شدند؛ و در رده سنی بزرگسالان هم با مسافت ۱۰ کیلومتر رحیم رستگاری از اراک به مقام قهرمانی دست یافت و حمید کاوه‌ای از شازند و علی میرزایی از اراک به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

مجید فروتن نیا رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌ها در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و پدافند غیرعامل با حضور ۷۰ ورزشکار از شهر‌های اراک، خمین، دلیجان، شازند، خنداب و فراهان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و به میزبانی شهرستان فراهان برگزار شد.

اعزام نفرات برتر به رقابت‌های کشوری

فروتن نیا افزود: دوندگان استان مرکزی مسیر آهنگران تا پارک کوثر شهر فرمهین را دویدند و برترین‌های این مسابقات به رقابت‌های کشوری که نیمه اول آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مراسم اختتامیه مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان مرکزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در پارک کوثر شهر فرمهین برگزار و به نفرات برتر این رقابت‌ها حکم و مدال قهرمانی و جوایز نفیسی اهداء شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.