مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اولویت بندی نیاز‌های ورزشی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اولویت‌هایی که مشخص می‌شود، ساماندهی امور در دستور کار قرار می‌گیرد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی بازدید از اماکن ورزشی شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امروز در سفری یک روزه از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بازدیدی صورت گرفت که نواقص و ایراداتی وجود داشت، بنابراین موارد یادداشت شد و مقرر گردید، نیاز‌ها اولویت بندی شود و بر اساس اولویت‌هایی که مشخص می‌شود، ساماندهی امور در دستور کار قرار می‌گیرد.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم این ساماندهی را در دستور کار قرار دهیم تا اماکن موجود، بهینه‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

پاریزی به سیاست‌های اندیشیده شده در بحث نگهداری اماکن اشاره کرد و افزود: به زودی این سیاست‌ها به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

او سرانه فضای ورزشی دولتی در جیرفت را نسبت به جمعیت این شهرستان و در مقایسه با سایر شهرستان‌ها وضعیت متعادلی دانست و تصریح کرد: در هر صورت باید از معین‌های اقتصادی، بخش‌های دولتی و خصوصی برای ساماندهی این حوزه کمک بگیریم تا رقم سرانه فضای ورزشی این شهرستان بتواند متناسب با جمعیت رشد یابد.

پاریزی بیان داشت: باید سازوکار‌هایی برای ورزش شهرستان‌ها تعریف شود به نحوی که ما از وجود اسپانسر‌های ورزشی در منطقه بهره‌مند شویم تا بتوانند به حوزه ورزش خدمات دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته تربیت بدنی انجام می‌شود، حدود ۵۰ هزار متر به سرانه فضای ورزشی سطح استان افزوده می‌شود که خود این میزان سرجمع فضا‌های ورزشی استان را ۴ سانتیمتر افزایش می‌دهد.

او ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت دوازدهم رقم افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح استان به ازای هر نفر به میزان ۱۰ سانتیمتر برسد.

انتهای پیام/ب

سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به شهرستان جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار