امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا به عنوان خدمت در هیچ کشوری سفارتخانه راه اندازی نمی‌کند، بلکه به دنبال گردآوری اطلاعات از آن کشور است.

حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در ۱۳ آبان، مشت‌ها را گره می‌کنیم و با تفکر و اندیشه بلند، مرگ بر آمریکا را فریاد خواهیم زد.


او افزود: علیرغم توطئه‌های آمریکایی ها، ۴۰ سال عظمت به دست آوردیم و به آن افتخار می‌کنیم.


امام جمعه موقت بیرجند ۱۳ آبان را یادآور رشادت‌های دانشجویان و دانش آموزان به رهبری امام خمینی (ره) دانست و گفت: حوادثی که در ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ و سال‌های ۵۷ و ۵۸ اتفاق افتاد نشان داد که مردم ایران به دنبال نظام اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) هستند و از سیاست‌های آمریکا بیزارند.


حجت الاسلام نوفرستی سفارتخانه‌های آمریکا در کشور‌های مختلف را مراکز جاسوسی دانست و افزود: آمریکا به عنوان خدمت در هیچ کشوری سفارتخانه راه اندازی نمی‌کند، بلکه به دنبال گردآوری اطلاعات از آن کشور است.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان این که دشمنان نظام می‌خواهند با نفوذ، در جامعه اسلامی ناامنی ایجاد کنند گفت: مردم ما، در مکتب اسلام رشد کرده اند و هیچ گاه نمی‌گذارند دشمن به مقاصدش برسد.


حجت الاسلام نوفرستی، ۸ ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و خواستار مطالعه زندگینامه امامان معصوم شد.


همچنین به مناسبت هفته وقف در محل برگزاری نماز جمعه بیرجند مصلی المهدی (عج)، میز خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد و کارشناسان هلال احمر هم خدمات رایگان بهداشتی-درمانی به مردم ارائه دادند.

انتهای پیام/ب

فریاد مرگ بر آمریکا، ۱۳ آبان بلند است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.