نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:همه کشور‌ها از آمریکا رویگردان شده اند.

همه کشور‌ها از آمریکا رویگردان شده اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خا تمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا اشاره به ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی گفت: برغم مشکلات و تحریم‌ها، ملت ما روز به روز در حال پیشرفت است و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی ۱۳ آبان را روزی تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز، نماد آزادی خواهی، استکبار ستیزی و انسجام ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

او گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط خود قرار گرفته و همه کشور‌ها از این کشور رویگردان شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه اتحاد و اقتدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال یکبار دیگر به رخ استکبار جهانی و متحدانش کشیده خواهد شد، گفت: مردم پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و آمریکا و دیگر متحدانش با تحریم نه تنها به اهداف اقتصادی بلکه به اهداف سیاسی خود نیز نخواهد رسید.

امام جمعه زنجان همچنین به حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین نماد حضور ۲۰ میلیونی پاسخ به ندای حسین (ع) است و آینده جهان بر مبنای این حرکت رقم خواهد خورد.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: حماسه اربعین نشان داد تمام طرح‌های استکبار در منطقه شکست خورده و خودِ این پدیده مقدمه تکوین حماسه‌ای بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره وقایع اخیر عراق و لبنان و رهنمود‌های رهبری به دولتمردان عراقی و لبنانی گفت: رهبر معظم انقلاب حفظ امنیت و آرامش در منطقه را مهمترین عامل برای بهبود اوضاع دانست و توطئه‌های دشمنان را گوشزد کرد.
 
 
انتهای پیام/ر

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.