با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس رده های سنی کشور در کرمان، ۱۰ تنیسور در دو بخش دختران و پسران به مرحله فینال راه یافتند.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران از چهار آبان جاری به میزبانی آکادمی تنیس امیر حسین اسفندیاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان آغاز شده است.

او افزود: ۹۷ تنیسور از استان‌های تهران، کرج، مشهد، اهواز، یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مدت ۶ روز با هم به رقابت پرداختند.

اسفندریاری به مرحله‌ی نیمه نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، ۱۰ تنیسور در دو بخش دختران و پسران به مرحله فینال راه یافتند.

او تصریح کرد: بر این اساس، در رده‌ی زیر هشت سال پسران، رامتین رافعی و آراد حبیبی نژاد به مرحله فینال راه یافتند و بهداد محمدی و رهام نیکپور نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

اسفندیاری بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال دختران نیز فریماه فرهی مقدم و زهرا سادات طاهری فینالیست شدند و آیناز داوری و نجلا سادات علوی نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

او گفت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال پسران هم محمد امین ارجمند و پارسا ثمره راهی مرحله‌ی فینال شدند و آیریک عابدین زاده و سامیار طاهری نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

اسفندیاری افزود: در رده‌ی زیر ۱۰ سال پسران نیز سامیار طاهری و رامتین رافعی به فینال صعود کردند و بردیا چوبینه و امیرحسین باربد سوم مشترک شدند.

او تصریح کرد: در رده‌ی زیر ۱۰ سال دختران هم فریماه فرهی مقدم و صبا خیرمنش به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند و رومینا رافعی و آیناز داوری نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

اسفندیاری با اعلام اینکه رقابت‌های مرحله‌ی فینال از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۰ آبان جاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان آغاز می‌شود، بیان داشت: مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها نیز ساعت ۱۳ با حضور پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و بزرگان تنیس و مسئولان استان در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.