مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۳۸ هزار و ۷۹۶ زائر اربعین حسینی (ع) از ۱۰ تا ۳۰ مهر ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قزوین جابه جا شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با شروع سفر‌های اربعین حسینی (ع) از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه، ۳۸ هزار و ۷۹۶ نفر از زائران با هزار و چهار سفر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سورای از مبدا استان قزوین به مقصد مرز مهران و کشور عراق و بالعکس جا به جا شدند.

حق لطفی افزود: امسال از تعداد کل زائرین اربعین حسینی (ع)، ۳۷ هزار و ۹۱۶ نفر زائر با ۹۸۴ سفر ناوگان به مرز مهران و بالعکس با ۹۹.۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال و ۸۸۰ نفر زائر با ۲۰ سفر ناوگان به کربلا و نجف و بالعکس انجام شده است.

او اضافه کرد: هماهنگی با مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان به منظور آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب، هماهنگی با تشکل‌های صنفی حمل ونقل کالا جهت حمل کالا‌های مورد نیاز به مرز مهران وکشور عراق، هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین به منظور آمادگی کامل جایگاه داران سوخت برای تامین سوخت مورد نیاز ناوگان ویژه اربعین حسینی (ع) از جمله اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام اربعین بود.

انتهای پیام/ک

انجام هزار و چهار سفر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سورای از قزوین در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار