معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خراسان رضوی گفت: بارش باران امروز ۹ آبان سبب لغزندگی سطح جاده‌ها در مناطق شمال و غرب استان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا خجسته معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی، گفت: شرایط جوی استان  هم اکنون بارانی است و در شهرستان‌هایی از قبیل درگز، قوچان، چناران، سبزوار، جوین، نیشابور، فیروزه، طرقبه شاندیزو کلات و سرخس شاهد باران هستیم.

او با بیان اینکه پدیده‌ی مه گرفتگی نیز در محدوده‌ی گردنه تیوان جاده درگز، قوچان و محور باغچه به تربت حیدریه گردنه‌ی ربات سفید دید مسافران را کاهش داده،  تصریح کرد: با توجه به وجود مه در جاده‌ها راننده‌ها باید با رعایت فاصله‌ی طولی با وسیله نقلیه رو به رو و هم چنین کنترل سرعت و بستن کمربند ایمنی به سلامت و حفظ جان خود و سرنشینان  کمک کنند.

خجسته افزود: وضعیت ترافیک در مسیر‌های خروجی مشهد- چناران ترافیکی به صورت نیمه سنگین، اما روان، در مسیر‌های ورودی مشهد به باغچه ترافیکی به صورت سنگین و نیمه روان و در سایر مسیر‌ها ترافیک روان است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل  خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی کنونی تا عصر فردا دهم آبان در این استان فعال بوده و پس از آن به تدریج از مرز‌های شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود.

انتهای پیام//ی. ج

جاده های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.