معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کاداستر اراضی استان گفت : بانک اطلاعاتی جامع از همه نقشه‌های هوایی و زمینی در اسرع وقت تهیه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کاداستر اراضی استان گفت: همه نقشه‌های هوایی و زمینی که تا کنون توسط دستگاه‌های مختلف از استان تهیه شده است، به صورت واحد جمع آوری و بایگانی می‌شود تا بانک جامعی از این اطلاعات در استان تشکیل شود.

فرخ زاد افزود: برای تسریع کاداستر اراضی استان تمامی دستگاه‌های متولی امر که مالک اراضی استان هستند از جمله منابع طبیعی و راه و شهرسازی همکاری کنند تا طبق زمانبندی تهیه عکس‌های هوایی و تمامی اقدامات اولیه انجام شود

او اضافه کرد: از هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی استان، ۹۰۰ هزار هکتار برای تهیه کاداستر در اولویتند که باید این اولویت بندی‌ها در اسرع زمان مشخص و اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار درباره نرم افزار طراحی شده توسط دانشگاه آزاد قزوین برای تهیه کاداستر استان خاطرنشان کرد: این نرم افزار بررسی و در صورت مقرون به صرفه بودن به لحاظ زمان و هزینه و همچنین رعایت ملزومات اخذ مصوبات راه و شهرسازی کشور از این نرم افزار برای تهیه کاداستر اراضی کشاورزی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ک

کاداسترکل اراضی استان در اسرع وقت انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار