رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس در جلسه شورای شهر به پیگیری برای حل مسائل و مشکلات اسن شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس در نشست با اصحاب رسانه گفت: یکی از اولویت ها ی طبس  در دو سال آینده جذب سهمیه ۲ درصد معادنی است که در طبس وجود دارد.

او با اشاره به اینکه این موضوع در فرمان حضرت امام خمینی (ره) راجع به دو شهر بافق و طبس اشاره شده است افزود:  این امر در شهر بافق محقق شده است  اما در حال حاضر در طبس   اجرا نمی شود.

مرادی در خصوص ساخت بیمارستان دوم در شهرستان طبس اظهار کرد :  تفاهم نامه های واگذاری زمین و ساخت بیمارستان امضا شده است ولی تا کنون در زمینه اجرا هنوز مشکلات حقوقی وجود دارد که به دنبال تسهیل آن در راستای ساخت بیمارستان هستیم.

تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه ام ار آی از مطالبات جدی و پیگیری های مهم است که وزارت بهداشت نیز قول هایی داده است.

او با بیان اینکه تا وضعیت مطلوب فاصله زیاد داریم. افزود:گردشگری یک امر بسیار فعال ،درآمد زا و اشتغال زاست و باید به دنبال گردشگری سالم مبتنی بر فرهنگ اسلامی باشیم .

امینی رییس شورای شهر طبس گفت: با توجه به این که در حوزه راه ها در مسیر بیش از ۷ استان هستیم متاسفانه هنوز اقدام مطلوبی تا کنون  در خصوص راه صورت نگرفته است.

او با اشاره به اینکه  به دنبال کد دار کردن مسیر های شهرستان هستیم اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۳۰ نفر  فقط در جاده طبس کشته شده اند.

امینی ادامه داد: در این جاده در سال حدود ده میلیون نفر تردد دارند و تا کنون حدود ۸۵ کیلومتر از مسیر  و ۳۶۰ کیلومتر این جاده دو بانده شده است. 

رییس شورای شهر طبس اظهار کرد: پیش از انقلاب بیمارستان  طبس دارای ۱۰۰ تخت خواب بوده است و امروز هم با افزایش چند برابری جمعیت هنوز بیمارستان طبس ۱۰۰ تخته خوابه است.

انتهای پیام /  ط ا
تردد سالانه بیش از ده میلیون نفر در جاده طبس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار