رونمایی RAZR از محصولات جدید خود + تصاویر

شرکت ریزر در جدیدترین اقدام خود از دو محصول که شامل یک ایرپاد و دسته بازی مخصوص گوشی می‌شوند، رونمایی کرد.

رونمایی RAZR از محصولات جدید خود + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی مخصوص بازی هنوز هم یک دستگاه بسیار پرطرفدار و خاص در دنیای فناوری است. اکنون دو شرکت ریزر و ایسوس به صورت این حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند و با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

البته ریزر شرکتی بود که برای اولین به صورت حرفه‌ای در این عرصه قدم گذاشت و محصولات زیادی برای راحتی گیمر‌ها تولید کرد. گوشی‌های گیمینگ این شرکت که از سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند طرفداران خاص خود را دارد و تاکنون این شرکت توانسته است آن‌ها را راضی نگه دارد.

اما به نظر می‌رسد که اکنون زمان آن فرا رسیده است که این شرکت به ساخت محصولات جانبی مخصوص بازی نیز نگاهی دوباره انداخته و آن‌ها را تولید کند. به همین دلیل این شرکت در حال تولید یک دسته بازی بی‌سیم جدید و ایرپاد های واقعی بدون سیم است.

ایرپادهای Hammerhead، محصول جدید ریزر

با توجه به اطلاعاتی که از ایرپاد‌های جدید این شرکت منتشر شده، این گجت‌های جدید باید دستگاه‌های قابل اعتمادی و خوبی باشند. این هدست‌های بی‌سیم به کاربر خود تجربه ۳ ساعت گوش دادن به موسیقی به صورت مداوم با یک بار شارژ را می‌دهند. همچنین یک کیس قابل حمل دارند که می‌تواند تا ۴ برابر بیشتر شارژ نگه دارد. این بدان معناست که شما می‌توانید تنها با یک بار شارژ کردن این کیس تا ۱۵ ساعت از آن استفاده کنید.

رونمایی RAZR از محصولات جدید خود + تصاویر


بیشتر بخوانید: بازگشت اچ‌تی‌سی به روزهای اوج خود با فناوری واقعیت مجازی 


آن‌ها از اتصال بلوتوث ۵.۰ برای کاهش تاخیر و سرعت انتقال صدای ۶۰ میلی ثانیه‌ای استفاده می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید با وجود تاخیر کم پخش آن‌ها کار‌های بسیاری را به وسیله این هدست‌های بی‌سیم انجام دهید. آن‌ها همچنین دارای رتبه حفاظتی IPX4 هستند، بنابراین از استفاده آن‌ها هنگام دویدن نترسید.

در آخر نیز باید به شما بگوییم که Hammerhead در هر جفت خود یک صفحه لمسی دارد که به کاربر اجازه شروع، توقف، مکث و جواب دادن به تماس‌های دریافتی آهنگ‌های در حال پخش می‌دهد. حتی شما با دکمه‌های موجود در این گجت می‌توانید دستیار صوتی خود را فعال کنید. قیمت این هدست بی‌سیم جدید ریزر ۹۹ دلار است.

دسته‌های بازی Junglecat

دسته‌های بازی Junglecat ریزر یک دستگاه بلوتوثی هستند که به طور اختصاصی برای بازی‌های گوشی طراحی شده‌اند. آن‌ها دارای دو بخش هستند که هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌شود بسیار جای کمی را اشغال می‌کنند. هنگامی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید کافیست دو بخش آن را به طرفین دستگاه متصل کنید. این کار باعث می‌شود می‌شود که گوشی تلفن همراه شما شبیه یک دستگاه نینتندو سوئیچ شود.

رونمایی RAZR از محصولات جدید خود + تصاویر

این دستگاه با تمام گوشی‌های اندرویدی سازگار است، اما به دلیل شکل‌های متنوع گوشی‌ها ممکن است نتواند در کنار آن‌ها متصل شود. اما نگران نباشید اگر این اتفاق برای گوشی شما رخ دهد می‌تواند دسته‌های جدید ریزر را با استفاده از یک قطعه به یکدیگر متصل کرده و به صورت دسته‌های معمولی و از راه دور استفاده کنید.

رونمایی RAZR از محصولات جدید خود + تصاویر

اگر می‌خواهید یکی از این گجت‌ها را خریداری کنید، توجه داشته باشید که کدام مدل را سفارش می‌دهید زیرا RZ06-03090100-R3M1 (برای بازارهای بین المللی) با هوآوی P30 Pro متناسب و RZ06-03090100-R3U1 (برای بازار ایالات متحده) دارای آداپتور گلکسی Note 9 است. هر دو نسخه نیز با گلکسی +S10 و Razer Phone 2 کار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ریزر محصولات جدیدی تولید کرد

برچسب ها: فناوری ، RAZR
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.