استاندار کرمانشاه گفت : احیاء اخلاق در جامعه باکمک فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر است که باید به درستی به آن پرداخته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : این شورا باید برای تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی تدوین و اعلام کند که خروجی آن‌ها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منجر شود.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همواره تهدید‌ها را برای ما تبدیل به فرصت کرده است، گفت : هرزمان کشور گرفتار بود، این فرهنگ که نشات گرفته از عاشورای حسینی است به کمک ملت می‌آمد و پس از این نیز راه نجات کشور خواهد بود.

استاندار کرمانشاه به بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بازگشایی این مرز فرصتی را به منظور ترویج فرهنگ ایثار فراهم کرد، زیرا خدمت به زایران در عین ایثار انجام می‌شد.

بازوند راهپیمایی اربعین را نشات گرفته از فرهنگ ایثار امام حسین (ع) دانست و گفت: تقویت فرهنگ اراده حضور در مراسم اربعین و پایبندی به ارزش‌ها باید پیش از گذشته به نسل جوان معرفی شود.

او به ترویج شبکه‌های مجازی در جامعه به خصوص بین جوانان اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یک واقعیت است که باید به آن توجه کرد و از فرصت‌های این فضا استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران مخابرات گفت: اپراتور‌های مخابراتی باید مشخص کنند که به منطور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان کرمانشاه چه برنامه‌ای دارند.

بازوند ضمن تشکر از ارگان‌های نظامی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا، گفت: ارگان‌های نظامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عجین هستند، اما باید دیگر ارگان‌ها نیز در این زمینه به صورت جدی فعال شوند.

او با اشاره به اهمیت رسانه در ترویج فرهنگ ایثار گقت: صدا و سیما باید با برنامه‌هایی از قبیل ساخت پویانمایی فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهد و برنامه‌های مدونی در این باره داشته باشد.

استاندار کرمانشاه از شهرداری‌های استان خواست که المان‌های فرهنگ ایثار و شهادت را در معابر عمومی نصب کنند.

 

 

انتهای پیام/د

برای تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی تدوین شود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.