شهرداری بستان از بازنشستگی ۱۲ نفر از پرسنل مشاغل سخت این شهرداری خبر داد.

۱۲ نفر از کارکنان شهرداری بستان بازنشسته شدندعادل عذار مالکی شهردار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش‌های فراوانی که صورت گرفت و با همکاری سازمان تامین اجتماعی ۱۲ نفر از کارکنان این شهرداری شامل مشاغل سخت بازنشسته شدند.

او بیان داشت: در میان پرسنل شهرداری، همکارانی در محل کار حضور دارند که زمان بازنشسته شدن آن ها فرا رسیده است، ولی متاسفانه این مهم به دلایل مشکلات مالی امکانپذیر نیست و از سوی دیگر پرداخت حقوق آنان نیز بار مالی مضاعفی به شهرداری تحمیل می‌نماید.

عذارمالکی تصریح کرد: پرداخت نشدن بیمه کارگران توسط برخی شهرداران پیشین موجب شده است که این شهرداری با مبالغ هنگفتی بابت بازنشستگی کارکنان خدوم و زحمتکش پرداخت نماید

این مقام مسئول اظهار داشت: با پرداخت مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد ریال حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی ۱۲ نفر از کارکنان شهرداری بستان از تاریخ یکم آبان ماه سال جاری رسما ترک کار آن‌ها به بیمه اعلام گردید.

شهردار بستان ادامه داد: زمان بازنشستگی این تعداد از پرسنل شهرداری چند سال پیش فرا رسیده بود، اما متاسفانه به علت نبود اهتمام و پیگیری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/گ

پرداخت حق بازنشستگی به کارمندان شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار