مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رودبارگفت: طلاب جهادی مدرسه امیرالمومنین (ع) رودبار جنوب کرمان در حال ساخت ساختمان مدرسه روستای دَهگری یکی از محروم‌ترین مناطق استان کرمان هستند.

حذف محرومیت ها، با اراده طلاب در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رئیسی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رودبار گفت: طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رودبارگفت، روز‌های تعطیل وقت خود را به آباد کردن مناطق محروم سپری می‌کنندو جوانی خود را در خدمت به خلق خدا می‌گذرانند.

او با بیان این که سال‌های قبل هم گروه‌هایی از طلاب این مدرسه به فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم می‌پرداختند، گفت: گروه جهادی مدرسه، کار‌های روی زمین مانده سایر گروه‌ها که به طور ناقص انجام شده و متولی ندارد را به عهده می‌گیرد تا به سرانجام برساند.

او با تأکید بر این که بودجه‌ای برای انجام پروژه‌ها نداریم، بیان کرد: طلاب مدرسه امیرالمومنین (ع) رودبار با همتی که از خود نشان دادن در حال ساخت ساختمان مدرسه روستای دَهگری رودبار جنوب از توابع استان کرمان هستند، که یکی از مناطق محروم استان به شمار می‌آید.

حضور نیروهای جهادی درچند سال اخیر به ساخت تعداد زیادی مدارس در مناطق نیازمند انجامیده است این جهادگران ازدانشگاهها و حوزه های علمیه کشور به این منطقه سفرمی کنند.

انتهای پیام/ح

محرومیت زدایی رودبارجنوب با حضور طلاب بسیجی

برچسب ها: محرومیت زدایی ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.