امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز باید قدر اسلام را بدانیم، چون تنها نسخه ناجی انسان در دنیا و آخرت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند گفت:امام خمینی (ره) با اقتدا به اجداد پاکش با طاغوت زمان درگیر و موفق شد طاغوت را به زباله‌دانی تاریخ بیاندازد.

او افزود:یکی از محکمات و حقایق روشن تاریخ اسلام این است که بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) ۱۴ معصوم پاک با بنی امیه و بنی عباس و کسانی که به عنوان خلیفه و امیرالمومنین بر جایگاه پیامبر تکیه زده بودند، پیوسته پیکار می‌کردند.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد:زمان رضاخان بی‌سواد، با تقلید از آتاتورک (رهبر ترکیه) به دنبال ایجاد نظام ضددین بود و دستور کشف حجاب را داد، اما پسرش به شکل جنگ نرم راه پدرش را ادامه می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد:بصیرت به معنای نکته‌سنجی و تشخیص اصل از بدل است که اهل بیت (ع) این بصیرت را داشتند و می‌دانستند اسلامی که بنی امیه و بنی عباس در راس آن هستند، اسلام اصلی نیست و اسلام تقلبی است.

او ادامه داد:قبل از انقلاب نیز امام خمینی (ره) با بینش دقیق خود تشخیص اجداد پاک خود را داشت و می‌دانست اسلام پهلوی و طاغوتی تقلبی است و دیانت واقعی نیست.

حجت الاسلام مختاری گفت:امروز عربستان خود را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و خادم‌الحرمین معرفی می‌کند و میلیون‌ها زائر هر سال دور خانه خدا طواف می‌کنند، اما خاصیتی برای دنیای اسلام ندارد.

امام جمعه موقت بیرجندافزود:عربستان نوکری استکبار را می‌کند و گاو شیرده ایالات متحده آمریکا و اسرائیل هستند که به نیابت و نوکری از استکبار شب و روز یمن را بمبباران  می‌کنند و این اسلام، همان اسلام تقلبی است.

او اظهار کرد:اسلام اصیل اینگونه نیست و می‌گوید اگر بشنوی که مسلمانی فریادخواهی می‌کند و به دادش نرسی مسلمان نیستی در حالی که امروز عربستان اسلحه آمریکا را در دست گرفته و مسلمانان را نابود می‌کند.

حجت الاسلام مختاری مهمترین ویژگی اسلام ناب را خدامحوری و آخرت محوری برشمرد و بیان کرد: هرکس خداباور است آن فرد اهل اسلام ناب است و هرکس به دنیا، ریاست و قدرت و باند باور داشته باشد آن فرد به دنبال اسلام تقلبی است.

انتهای پیام/ ی

اسلام ناب نسخه نجات‌بخش انسان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.