مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۵۳۰ مبلغ در دهه آخر صفر به نقاط مختلف شهری و روستایی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت‌الاسلام کوثری نیا مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این مبلغان از روحانیون مستقر و بومی و مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند.

او افزود: مبلغان اعزامی به صورت گروهی و انفرادی در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها از اربعین فعالیتشان را آغاز کردند و تا شهادت امام رضا (ع) فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام کوثری نیا بیان کرد: برگزاری نمازجماعت، برگزاری مجالس سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) و بیان احکام از جمله برنامه‌های این مبلغان است.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، تبیین و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری امسال و بیانیه گام دوم انقلاب به‌ویژه موضوع خانواده، سخنرانی پیرامون بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت (ع)، تبیین جایگاه ولایت و امامت و در امتداد آن ولایت فقیه و نقش، ولی فقیه در جامعه را از دیگر برنامه‌های تبلیغی این مبلغان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

اعزام ۵۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.