شهردار بستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷ پروژه عمرانی در آینده نزدیک در شهر بستان اجرا خواهد شد.

عذارمالکی شهردار بستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷ پروژه عمرانی در آینده نزدیک در شهر بستان اجرا خواهد شد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل آسفالت خیابان تربیت بدنی، آسفالت خیابان تختی، آسفالت ۳ خیابان فرعی از خیابان اصلی امام (ره)، تکمیل و رفع نواقص پارک گلابی، آسفالت دو خیابان فرعی از خیابان‌های کوی عیله و احداث پارک محله کوی مسکن مهر است.

مالکی بیان داشت: آسفالت خیابان ساحلی شماریه به طول یک کیلو متر انجام می‌شود مراحل اداری این پروژه در شرف اتمام است و به حول و قوه الهی عملیات اجرای آن نیز به زودی شروع خواهد شد.

شهردار بستان تصریح کرد: وضعیت نامناسب معابر از جمله مشکلاتی بود که گریبانگیر مردم بستان به ویژه کوی شماریه بود، اما در فاصله کمتر از۴ ماه پس از روی کار آمدن این معابر با آسفالت شدن چهره‌ای دیگر به خود گرفت که انشالله با اجرای پروژه‌های جدید که در دستور کار این شهرداری قرار دارد شاهد رشد عمرانی در سطح شهر باشیم.

این مقام مسئول گفت: این شهرداری تمام سعی و تلاش خود را جهت عمران و آبادنی شهر بستان را بکار خواهد گرفت تا بتوان گامی بلند در رفع محرومیت و رفاه حال و آسایش شهروندان عزیز برداریم.

انتهای پیام/م

توسعه خدمات شهری

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.