استاندار خوزستان بر لزوم تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ در صد در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت:  تعداد پروژه‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد در استان یک هزار و ۵۰۰ طرح است که باید طی سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

وی افزود: برنامه ریزی مناسب برای تکمیل این طرح‌ها در سالجاری، لازم است و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام عمرانی به یک اولویت در استان تبدیل شده است.

شریعتی بیان داشت: باید دیگر طرح‌های عمرانی را به حدی برسانیم که در سال‌های آتی به بهره برداری برسند چرا که راه اندازی و فعالیت چنین طرح‌هایی خواست مردم است که تحقق آن در نهایت منجر به رضایتمندی عمومی در جامعه خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دستگاه‌های تخصصی از جمله معاونت امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران باید در این زمینه جدی ورود کنند و تا حد امکان باید از تعریف پروژه‌های جدید در سطح استان جلوگیری شود و بهترین کار ممکن همان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته می‌شود صرفه جویی در هزینه‌ها را مورد توجه قرار دهند و انجام فعالیت‌های خود را بر اساس اولویت‌های برنامه ریزی شده دنبال کنند.

انتهای پیام/م

توسعه پروژه های عمرانی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.