استاندار خوزستان ضمن تبریک سال نو به مردم استان؛ نوروز را نماد پیروزی روشنی و امید بر تیرگی دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با تبریک عید باستانی نوروز به مردم شریف و خونگرم استان، گفت: به لطف و کرم الهی با نزول باران رحمت الهی خوزستانی ها در سال جاری بهاری بی نظیر را تجربه خواهند کرد که در سالهای اخیر آن را کمتر در خاطر دارند. این باران ها جلوه ای بی نظیر، زیبا و سرشار از امید و سرسبزی را به ارمغان آورد که نوروز امسال سالی پر از خیر و برکت برای استان ما خواهد بود.

وی افزود: نوروز فرصت نو شدن و تغییر در دل و جان انسان و موسم دوستی و محبت ورزی به همنوعان است، نوروز نماد پیروزی روشنی و امید بر تیرگی و جمود و هنگام زدودن غبار کینه و کدورت از خانه دل است.

شریعتی با اشاره به رویدادهای استان در سالی که گذشت، بیان داشت: حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه و شهادت جمعی از عزیزان ما باعث همبستگی هر چه بیشتر مردم با یکدیگر شد؛ علاوه بر این خشکسالی و سیل های اخیر که در ماه های پایانی سال به وقوع پیوست با همدلی و همراهی مردم استان مدیریت گشته و ما توانستیم بر این مشکلات فائق بیاییم. 

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به پروژه های عمرانی که در سال ۹۷ به بهره برداری رسیدند اظهار کرد: افتتاح طرح آبرسانی غدیر به شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و روستاهای مسیر که قبل از آن کیفیت آبشان پایین بود و بهره برادری از فاز نخست طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در راستای تولید، اشتغال و بالابردن سهم استان در کشاورزی و تولید ناخالص ملی از جمله طرح های عمرانی بزرگی بودند که در این سال گشایش شدند.

انتهای پیام/ ن

پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت نوروز

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار