معاون خدمات شهری شهرداری همدان از لایروبی و پاکسازی تمام رودخانه‌های داخل شهر به صورت کامل پیش از آغاز فصل بارندگی خبر داد.

لایروبی تمام رودخانه های همدان/ مشکلی از نظر آبگرفتگی نداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در دو بارندگی پرحجم هفته گذشته تنها دو گزارش آبگرفتگی در معابر شهری دریافت شد بیان کرد: یکی از این گزارش‌ها در قاسم‌آباد بود که به تازگی به شهر الحاق شده، بود.

او با بیان اینکه آبگرفتگی جوی‌ها و نهر‌های داخل شهر به شهرداری مربوط است افزود: لایروبی این بخش‌ها پیش از آغاز فصل بارندگی به طور کامل انجام شد و تمام رودخانه‌ها به صورت کامل پاکسازی شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر در میدان مدرس و بلوار شهید رجایی مشکلاتی به وجود آمد تصریح کرد: با تدابیری که در این بخش نیز به کار گرفته شده، این مشکلات نیز برطرف خواهد شد و برای بارندگی با حجم بالا نیز مشکلی نخواهد بود.

علی ضمیر با بیان اینکه در سطح شهر رواناب در بارندگی‌های اخیر نداشتیم ادامه داد: در بعضی از نقاط شهر ممکن است جمع شدن آب بنا به دلایلی، چون وضعیت آسفالت و یا شیب معبر ایجاد شود، اما روان آب جاری نخواهد شد.

او تأکید کرد: متاسفانه زباله‌های داخل نهر‌ها و جوی‌ها یکی از معضلات پیش روی خدمات شهری است که همکاران ما به طور مدام با آن درگیر هستند و به طور مرتب پاکسازی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/د.ا

تمام رودخانه‌های همدان لایروبی شدند

منبع: فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار