معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در نیمه نخست سال ۹۸ سرمایه‌گذاری شده است.

بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آموزش مددجویان هزینه شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بخش بزرگی از جامعه مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در نیمه نخست سال ۹۸ در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد شرکت کرده اند.

جمشیدی عنوان کرد: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان کرمانشاهی در سال جاری سرمایه گذاری شده است.

او  با تاکید بر اینکه برنامه آموزش خانواده از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود، افزود: یکی از رسالت‌های کمیته امداد در برگزاری دوره‌های فرهنگی آگاه سازی و آموزش خانواده‌های مددجو براساس آموزه‌های قرآنی، دینی، اخلاقی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی و داخل استانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال ۹۸ بیش از پنج هزار مددجو با کمک و هزینه خیران در استان به سفر‌های زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی و همچنین اردو‌های داخل استانی اعزام شده اند.

کامیار جمشیدی بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir/#shogh از راه‌های مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی است.

انتهای  پیام/ز

 


یکی از رسالت‌های کمیته امداددر برگزاری دوره‌های فرهنگی آگاه سازی است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.