رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت: امسال یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار در قالب وام قرض الحسنه به ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص یافته است.

پرداخت بیش از یک میلیارد وام قرض الحسنه به مددجویان کنگاوریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجتبی کابلی، رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی و توانمندسازی وام های قرض الحسنه اشتغال در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می دهد.

کابلی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۶۰ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده، گفت: ۵۱ فقره از این وام ها از محل اعتبارات بانک های عامل و ۹ فقره از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت تامین شده است.

او ادامه داد: اعتبار وام های پرداختی به مددجویان در سال جاری بیش از یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

مجتبی کابلی با یادآوری اینکه این نهاد مددجویان فاقد مهارت را برای کسب حرفه به آموزشگاه های فنی و حرفه ای معرفی می کند، عنوان کرد: طی شش ماهه نخست امسال ۹۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد با هدف کسب مهارت به صورت رایگان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور تاکید کرد: این مددجویان پس از کسب حرفه و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای به منظور ایجاد شغل پایدار از وام های قرض الحسنه اشتغال بهره مند می شوند.

انتهای  پیام/ز

 

امسال ۶۰ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان پرداخت شده است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.