معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال بیش از دو هزار و ۳۳۰ مددجوی کرمانشاهی به مشهد مقدس مشرف شده اند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از دو هزار و ۳۳۰ مددجوی کرمانشاهی به مشهد مقدس مشرف شده اند، گفت : از این تعداد ۴۵۰ مددجو با کمک خیران نیک اندیش برای اولین بار راهی این سفر زیارتی شده اند.

او گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از دو هزار و ۳۳۰ مددجوی کرمانشاهی راهی سفر زیارتی مشهد الرضا (ع) شده اند.

جمشیدی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۸۸۰ مادر و دختر دانش آموز تحت حمایت این نهاد در قالب اردو‌های زیارتی و با اعتبارات دولتی به مشهد الرضا (ع) اعزام شده اند.

او با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت در این نهاد، افزود: طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویان به ویژه افراد زیارت اولی به سفر‌های زیارتی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: همچنین امسال ۴۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با مشارکت نیکوکاران در طرح شوق زیارت به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام شده اند.

کامیار جمشیدی گفت: خیران برای مشارکت در طرح شوق زیارت می‌توانند به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir مراجعه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

۴۵۰ مددجو با کمک خیران نیک اندیش برای اولین بار راهی این سفر زیارتی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.