جلوگیری از آسیب رساندن به کودکان در بازی Call of Duty: Modern Warfare

در صورتی که گیمر به کودکان موجود در بازی Call of Duty: Modern Warfare آسیب رساند، پیغام ویژه‌ای در بازی دریافت خواهد کرد.

هشدار به گیمر در صورت آسیب رساندن به کودکان در Call of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار سبک اکشن و تیراندازی مجموعه Call of Duty است که توسط شرکت اکتیویژن ساخته می‎‌شود و این شرکت تقریبا هر ساله با عرضه نسخه جدید از آن سود بالایی را به دست می‌آورد. چند روز پیش آخرین نسخه از این مجموعه که Call of Duty: Modern Warfare نام داشت وارد بازار شد و همانطور که انتظار می‌رفت استقبال بسیار بالایی از این بازی شد.

این بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و اجرای بخش کمپین و داستانی آن نیز احتیاج به اتصال اینترنت خواهد داشت؛ اما یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این بازی ماموریتی است که در آن گیمرها باید به یک خانه در کامدن تاون حمله کنند و دشمنان خود را پیدا و آن‌ها را از بین ببرند. گیمرها در این خانه دائما در حال جست‌وجو برای پیدا کردن اهداف خود هستند و باید این ماموریت را با مخفی کاری و دقت بالا انجام دهند؛ گیمرها زمانی که اتاق‌های موجود در این خانه را بررسی می‌کنند به اتاقی خواهند رسید که مادر و نوزادی در آن وجود دارد که با ورود گیمر به آن اتاق، مادر به سرعت به طرف کودک در حال گریه خود می‌دود تا او را در آغوش بگیرد.

هشدار به گیمر در صورت آسیب رساندن به کودکان در Call of Duty: Modern Warfare

اگر گیمر به مادر شلیک کند، نوزاد موجود در بازی به گریه خود ادامه خواهد داد و توسط یکی از سربازان تیم گیمر در آغوش گرفته خواهد شد که در این قسمت گیمر دو حق انتخاب خواهد داشت، اولین گزینه‌ای که گیمر می‌تواند آن را انتخاب کند بی توجهی و گذشتن از اتاق مذکور است و دومین انتخاب گیمر شلیک به سمت کودک است.


بیشتر بخوانید: ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2


در صورت عبور از این بخش بازی به گیمر ماموریت جدید خواهد داد اما در صورتی که به سمت نوزاد شلیک کند، بازی به او پیغام ویژه‌ای خواهد داد که به گیمر اعلام می‌کند به کودکان نباید آسیب رسد و ماموریت برای بار دیگر آغاز خواهد شد، در صورتی که سه بار گیمر به سمت کودک شلیک کند، بازی مرحله را رد خواهد کرد و گیمر به ماموریتی دیگر منتقل خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

آسیب رساندن به کودکان در بازی Call of Duty: Modern Warfare ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار