رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: فرآیند استعلام مجوز‌های بخش کشاورزی تسهیل شود تا سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در این بخش داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه فرعی کار گروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری با تاکید براینکه باید فرآیند استعلام مجوز‌های بخش کشاورزی تسهیل شود، گفت: فرصت‌های جدید اشتغال در بخش کشاورزی در استان را باید شناسایی و زمینه را برای فعالیت واحد‌های تولیدی جدید فراهم کرد.

خمسه افزود: اولویت توسعه بخش کشاورزی استان در زمینه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و همچنین توسعه کشت در محیط بسته و گلخانه است.

او اضافه کرد: در زیر بخش‌های دام، طیور، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زراعت و باغبانی نیز شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در استان فراهم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: یکی از طرح مهم در بخش کشاوری استان اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی است که می‌تواند در پایداری تولید و اقتصادی کردن این بخش تاثیر گذار باشد.

خمسه افزود: کشت محصولات کم آب بر و مقاوم که برای نخستین بار در استان بصورت الگویی کشت شده ترویج شود.

او  همچنین گفت: برای توسعه همه جانبه کمیته‌های فرعی در زیر بخش‌های خرید و بیمه محصولات کشاورزی، الگوی کشت، راهکار‌های مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام و طیور و آبزیان در سازمان با محوریت معاونت برنامه ریزی اقتصادی سازمان تشکیل شود.

انتهای پیام/ک

فرصت‌های جدید اشتغال در بخش کشاورزی در استان را باید شناسایی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار