سرپرست تیم گلساپوش یزد گفت: تیم فوتبال گلساپوش ایران با برد در آخرین بازی جام باشگاه‌های جهان جایگاه نهمی را ازآن خود کرد.

سید حسن میرحسینی، سرپرست تیم گلساپوش یزد در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم مقاومت گلساپوش ایران در آخرین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان به مصاف تیم بوکا دانسک لهستان رفت و د ر نهایت سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کرد.

او افزود: ساحلی بازان گلسا در این دیدار موفق شدند سه بار دروازه تیم بوکادانسک لهستان را بازکند و در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

میرحسینی اظهار کرد:امیر حسین اکبری، عباس رضایی وسید محمد داستان در آخرین دیدار موفق به گل زنی برای تیم گلساپوش ایران شدند.

او با بیان اینکه تیم مقاومت گلساپوش ایران در جایگاه نهم جام باشگاه‌های جهان ایستاد، افزود: ساحلی بازان یزدی با کسب ۹ امتیاز وسه برد متوالی در این دوره از رقابت ها، موفق شدند عنوان نهمی جام باشگاه‌های جهان را به نام خود ثبت کنند.

جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان با حضور ۲۰ تیم برتر از ۲۹ مهر در شهر آلانیا ترکیه آغاز شده و امروز پنجم آبان به پایان رسید.

انتهای پیام/ی

تیم مقاومت گلساپوش ایران در جایگاه نهم جام باشگاه‌های جهان ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.