تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد، در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان پنج بر چهار مغلوب میزبان شد.

گلساپوش یزد جام را با شکست آغاز کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  دو تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد و آلانیا اسپور ترکیه صبح امروز به مصاف هم رفتند که در پایان گلساپوش یزد با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب آلانیا اسپور ترکیه، میزبان این دوره از مسابقات شد.

گل‌های گلساپوش یزد را محمد علی مختاری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی به ثمر رساندند.

این دیدار قرار بود عصر روز گذشته، ۳۰ مهرماه برگزار شود که به دلیل بارندگی شدید و اوضاع جوی نامناسب به صبح امروز موکول شد.

گلساپوش یزد عصر امروز در مقابل تیم میژوهاکا چین به میدان می‌رود و برای صدرنشینی و قرار گرفتن در سید یک مرحله حذفی باید با اختلاف دو گل این تیم چینی را شکست دهد.

میژوهاکای چین در دیدار اول موفق شد ۱۰ بر ۹ آلانیا اسپور ترکیه را شکست دهد.

تیم مقاومت گلساپوش یزد با ترکیب ملی پوشانی از جمله حمید بهزادپور، سید علی ناظم، علی میرشکاری، امیرحسین اکبری، محمد علی مختاری و مهدی شیر محمدی و به دروازه بانی سید پیمان حسینی در این رقابت‌ها حضور دارد.

مقاومت گلساپوش یزد به همراه شاهین خزر رودسر، دیگر نماینده باشگاه‌های ایران در آلانیا ترکیه حضور دارند تا از اعتبار فوتبال ساحلی ایران در سطح لیگ و باشگاه‌ها دفاع کنند.

اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهر آلانیا ترکیه با حضور ۲۰ تیم برتر دنیا از شش قاره از دیروز ۲۹ مهرماه آغاز شده و پنجم آبان ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

شکست گلساپوش یزد در جام باشگاه‌های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار