استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته ملی «سلامت» را به مدیران و کارکنان، بیمه‌شدگان و همه فعالان حوزه بیمه سلامت این استان تبریک گفت.

استاندار سیستان و بلوچستان هفته سلامت را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در پیام احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: جامعه سالم، بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در تمامی عرصه‌هاست و مطمئنا آینده کشور را زمانی می‌توان با نشاط و پر جنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر، در تمامی آحاد جامعه موج بزند و به یک مطالبه عمومی و فرهنگ بدل شود.

اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور با تاکید بر توانمندسازی بیمه شدگان و ترویج عمومی فرهنگ بیمه درمان و با ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند که با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل کرده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم کند.

هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا در چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات، فعالیت‌ها و سیاست‌های حوزه سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و دستاورد‌های ارزشمند آن به مردم شریف و همیشه در صحنه استان معرفی شود.

دولت تدبیر و امید با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین برنامه‌های خود را توسعه نظام سلامت در کشور قرار داده است.

اینجانب با تبریک هفته بیمه سلامت به خانواده محترم بیمه شدگان، مراکز تشخیص درمانی و دستگاه‌های بیمه گذار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشگران این عرصه به ویژه مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ابراز داشته و برای آنان تندرستی و دوام توفیق از درگاه خداوند متعال خواستارم.

باشد که در خدمت رسانی به مردم شایسته استان و در جهت کاستن رنج بیماری و بیمار داری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید است موفق و موید باشید.

انتهای پیام/ع

تبریک هفته بیمه سلامت به خانواده محترم بیمه شدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.