مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: با انجام ساختار‌های الکترونیکی در استان بسیاری از فعالیت‌های پزشکی به صورت هوشمند و هدفمند انجام می‌شود.

بسیاری از خدمات پزشکی سیستان و بلوچستان هوشمند انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر رضا عباسی راینی مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: اجرای برنامه دولت الکترونیک از اولویت‌های کاری بیمه سلامت در سالجاری است و باید بتوانیم با انجام زیرساخت‌های لازم سخت افزاری و نرم افزار‌ها در این راستا گام برداریم.

وی گفت: با اجرای ساختار‌های الکترونیکی بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های پزشکی به صورت هوشمند انجام می‌شود که این امر باعث رضایتمندی جامعه پزشکان و بیمه شدگان خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: اجرای پرونده الکترونیک بستری با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در بیمارستان‌ها آغاز شده و بدنبال آن اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در شهر‌های سیستان و بلوچستان با برنامه ریزی صورت گرفته و آموزش‌های لازم به پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای پرداخت‌های انجام شده در سال ۹۸ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به موسسات دولتی، دانشگاهی خصوصی غیر از دولتی، دانشگاهی در سطح ۲ و سه و مراکز بهداشتی درمانی روستایی در سطح یک پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه دولت الکترونیک از اولویت‌های کاری بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار